NASZA FILOZOFIA SZYCIA

Od początku stawiamy na jakość. To często nadużywane w XXI wieku słowo, dla nas oznacza, że oprócz wyboru najlepszych możliwych surowców do produkcji, korzystamy z rodzimych szwalni.

Około 70% kolekcji wykonywane jest naszym zakładzie, który istnieje od 1990 roku. Pozostałe 30% szyjemy w Polsce, w zaprzyjaźnionych szwalniach, co do których jesteśmy pewni solidności oraz właściwego traktowania kadry.

Polska, a szczególnie nasze rodzinne miasto Łódź – to zagłębie włókiennictwa, więc dlaczego mielibyśmy nie kultywować tej tradycji ?

materiały surowce

NASZA FILOZOFIA SZYCIA

Od początku stawiamy na jakość. To często nadużywane w XXI wieku słowo, dla nas oznacza, że oprócz wyboru najlepszych możliwych surowców do produkcji, korzystamy z rodzimych szwalni.

Około 70% kolekcji wykonywane jest naszym zakładzie, który istnieje od 1990 roku. Pozostałe 30% szyjemy w Polsce, w zaprzyjaźnionych szwalniach, co do których jesteśmy pewni solidności oraz właściwego traktowania kadry.

Polska, a szczególnie nasze rodzinne miasto Łódź – to zagłębie włókiennictwa, więc dlaczego mielibyśmy nie kultywować tej tradycji ?

zero waste

ZERO WASTE

Poza designem i funkcjonalnością, ogromne znaczenie ma dla nas filozofia ZERO WASTE. Przejawia się ona w:

  • w materiałach z jakich produkujemy (np. bawełny z certyfikatem GOTS), które wytwarzane są w sposób zrównoważony, z minimalnym zużyciem wody i emisją CO2 w procesie produkcji (więcej o surowcach TUTAJ);
  • naszej filozofii szycia – dla wyrobów z tkanin stosujemy stopniowanie komputerowe, pozwalające na maksymalne ograniczenie odpadów przy wycinaniu form z tkaniny; wyroby dzianinowe (takie jak swetry czy kocyki dla dzieci) wykonujemy tzw. metodą fully-fashioned (każdy element np. w swetrze: przód, tył, dwa rękawy, plisy) wytwarzany jest na maszynie dziewiarskiej w kształcie dokładnie takim, w jakim będzie uszyty. Dzięki temu nie ma elementów, które są później odcinane i wyrzucane;
  • naszych kolekcjach – składają się one z małej ilość przemyślanych modeli, co ogranicza ryzyko stoków magazynowych i konieczności ich utylizacji;
  • filozofii pakowania i przesyłek – wszystkie zamówienia pakujemy w biodegradowalne foliopaki lub w papierowe kartony.
zero waste

ZERO WASTE

Poza designem i funkcjonalnością, ogromne znaczenie ma dla nas filozofia ZERO WASTE. Przejawia się ona w:

  • w materiałach z jakich produkujemy (np. bawełny z certyfikatem GOTS), które wytwarzane są w sposób zrównoważony, z minimalnym zużyciem wody i emisją CO2 w procesie produkcji (więcej o surowcach TUTAJ);
  • naszej filozofii szycia – dla wyrobów z tkanin stosujemy stopniowanie komputerowe, pozwalające na maksymalne ograniczenie odpadów przy wycinaniu form z tkaniny; wyroby dzianinowe (takie jak swetry czy kocyki dla dzieci) wykonujemy tzw. metodą fully-fashioned (każdy element np. w swetrze: przód, tył, dwa rękawy, plisy) wytwarzany jest na maszynie dziewiarskiej w kształcie dokładnie takim, w jakim będzie uszyty. Dzięki temu nie ma elementów, które są później odcinane i wyrzucane;
  • naszych kolekcjach – składają się one z małej ilość przemyślanych modeli, co ogranicza ryzyko stoków magazynowych i konieczności ich utylizacji;
  • filozofii pakowania i przesyłek – wszystkie zamówienia pakujemy w biodegradowalne foliopaki lub w papierowe kartony.

VALUE FOR MONEY

VALUE FOR MONEY – te 3 słowa znaczą tyle co najlepsza jakość za przystępną cenę. Dzięki 30-letniemu doświadczeniu w przemyśle odzieżowym – mamy możliwość sukcesywnie ją stosować.

Tradycyjny model sprzedaży odzieży wymusza posiadanie ogromnej ilości pośredników/dystrybutorów, w celu ciągłego zwiększania sprzedaży. Każdy z pośredników, żeby się utrzymać musi dokładać swoją marżę. Powoduje to, że marki w celu obniżenia cen produktów tną również jakość, a wypracowana przez lata renoma, pozwala im na utrzymywanie cen, pomimo, że produkty niczym nie przypominają już tych solidnych produktów sprzed lat.

My docieramy bezpośrednio do producentów, do źródła, omijając cały łańcuch pośredników. Dzięki temu możemy oferować produkty o najlepszym stosunku ceny do jakości.

value for money ikona

VALUE FOR MONEY

VALUE FOR MONEY – te 3 słowa znaczą tyle co najlepsza jakość za przystępną cenę. Dzięki 30-letniemu doświadczeniu w przemyśle odzieżowym – mamy możliwość sukcesywnie ją stosować.

Tradycyjny model sprzedaży odzieży wymusza posiadanie ogromnej ilości pośredników/dystrybutorów, w celu ciągłego zwiększania sprzedaży. Każdy z pośredników, żeby się utrzymać musi dokładać swoją marżę. Powoduje to, że marki w celu obniżenia cen produktów tną również jakość, a wypracowana przez lata renoma, pozwala im na utrzymywanie cen, pomimo, że produkty niczym nie przypominają już tych solidnych produktów sprzed lat.

My docieramy bezpośrednio do producentów, do źródła, omijając cały łańcuch pośredników. Dzięki temu możemy oferować produkty o najlepszym stosunku ceny do jakości.

value for money ikona